loading...
دنیای کشتی کج
حسن براتی بازدید : 581 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
پائول مایکل لوسکه (تریپل ایچ) متولد بیست و هفتم جولای 1969 است. او یک کشتی گیر حرفه ای آمریکایی، یک بدنساز حرفه ای، معاون اول اجرایی وینس کندی مک ماهون و یکی از بازیگران موفق سینما است. تریپل ایچ کشتی حرفه ای خود را در اینترنشنال رسلینگ فدریشن (IWF) با لقب "ترا ریزینگ - Terra Ryzing" آغاز کرد. سپس تریپل ایچ لقب خود را به "جین پائول لوسکه - Jean Paul Levesque" تغییر داد و بعد از آن دوباره این لقب به "فرنچ، کانادیان اریستوکرات - a French, Canadian aristocrat" تغییر کرد. این لقب تریپل ایچ بسیار شبیه به شخصیت "هانتر هرست هلمزلی - Hunter Hearst Helmsley" او در کمپانی دابلیو دابلیو اف است که تریپل ایچ در سال 1995 و پس از ورودش به کمپانی دابلیو دابلیو ای از این لقب و شخصیت برای خودش استفاده کرد. تریپل ایچ دارای 23 عنوان قهرمانی است که رکورد بیشترین تعداد قهرمانی در تاریخ کمپانی دابلیو دابلیو اف/ ای در دستان تریپل ایچ است. در زیر مشخصات قهرمانی های تریپل ایچ آماده شده است:
  1. 8 قهرمانی دابلیو دابلیو اف/ ای
  2. 5 قهرمانی سنگین وزن جهان
  3. قهرمانی کینگ آف د رینگ در سال 1997
  4. قهرمانی در رویال رامبل سال 2002
  5. برنده دومین گرند اسلم مسابقات قهرمانی
قبل از آنکه کریر و زندگی نامه تریپل ایچ را آغاز کنیم ابتدا آمار دقیقی از ویژگی ها و مشخصات تریپل ایچ آماده شده است:
  • القاب تریپل ایچ در طول کریرش در داخل رینگ
  1. تریپل ایچ - Triple H
  2. هانتر هرست هلمزلی - Hunter hearst helmsley
  3. جین پائول لوسکه - Jean Paul Levesque
  4. ترا ریزین - Terra Ryzin
________________________________________________________________________________​___
  • القاب تریپل ایچ در میان گزارشگران، طرفدارانش و مردم
  1. د کانتیکات بلو بلود - The connecticut blue blood
  2. د سربرال اساسین - The cerebral assassin
  3. د گیم - The game
  4. د کینگ آف کینگس - The king of kings
  5. د چیف - The chief
  6. د کینگ آف دابلیو دابلیو ای - The king of WWE
________________________________________________________________________________​___
  • حرکات پایانی:
  1. Inverted indian deadlock - WCW
  2. Pedigree - WWF, WWE
  • حرکات مورد استفاده در مسابقات:
  1. Abdominal Stretch
  2. Blatant choke
  3. Chope block
  4. Face breaker knee smash often as a back body drop counter
  5. Figure four leglock
  6. Flowing DDT
  7. High knee
  8. Jumping knee drop
  9. Mounted punches
  10. Running clothesline
  11. Running neck breaker
  12. Sleeper hold
  13. Spinning spine buster
________________________________________________________________________________​___
  • مشخصات فردی تریپل ایچ:
  1. قد: 193 سانتی متر
  2. وزن: 116 کیلو گرم
  3. متولد 27 جولای 1969 (42 سال دارد)
  4. محل تولد: آمریکا - ناشوا، نیو همشایر - America - Nashua, New hampshire
  5. ساکن: آمریکا - گرینویچ، کانتیکات - America - Greenwich, Connecticut
  6. مربی: کیلر کوالسکی - Killer kowalski
  7. اولین مبارزه در طول کریر: بیست و چهارم مارس 1992
________________________________________________________________________________​___
  • مدیران:
  1. چاینا - Chyna
  2. ریک فلایر - Ric flair
  3. ریک رود - Rick rude
  4. مستر هاگس - Mr. Hughes
  5. مستر پرفکت - Mr. Perfect
  6. استفانی کندی مک ماهون - Stephanie kennedy McMahon
  7. وینس کندی مک ماهون - Vince kennedy McMahon
  8. شاون مایکلز - Shawn michaels
  9. لورد استیون رگال - Lord steven regal
  10. سیبل - Sable
________________________________________________________________________________​___
حال کریر و زندگی نامه تریپل ایچ به صورت کامل آماده است:
  • اوایل زندگی تریپل ایچ
تریپل ایچ در آمریکا - ناشوا، نیو همشایر متولد شد. او یکی از طرفداران رسلینگ و کشتی گیر مورد علاقه اش ریک فلایر بود. تریپل ایچ از سن چهارده سالگی وارد رشته بدنسازی شد و پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستانش در سال 1987 وارد مسابقات بدنسازی شد و توانست مقام های بسیاری را در این رشته کسب کند. این قهرمانی های تریپل ایچ در رشته بدنسازی باعث شد تا تریپل ایچ لقب "مستر نیو همشایر - Mr. New Hampshire" را در سال 1988 به خود اختصاص دهد.
  • ورود به کمپانی دابلیو دابلیو اف/ ای در سال 1995
تریپل ایچ کریر خود را در کمپانی دابلیو دابلیو اف/ ای از سال 1995 و با لقب "هانتر هرست هلمزلی - Hunter Hearst Helmsley" آغاز کرد. او اولین مسابقه خودش را در این کمپانی که یکی از بزرگترین چالش های زندگی اش بود در تاریخ سی ام ایپریل 1995 برگزار کرد. تریپل ایچ در اوایل حضورش در کمپانی دابلیو دابلیو اف تحت فشار های زیادی قرار گرفت تا اینکه این فشار ها فعالیت تریپل ایچ را در رینگ تا سال 1996 کمی مختل کرد. پس از از بین رفتن این فشار های روانی بر روی تریپل ایچ، او فعالیت خود را دوباره از سال 1996 آغاز کرد. در این دوران تریپل ایچ با افراد بسیاری درگیر بود که از مهم ترین آنان می توان به د دامپستر و مارتی گارنر اشاره کرد. درگیری های تریپل ایچ با مارتی گارنر بسیار جنجالی شد، چرا که در یکی از مسابقاتی که تریپل ایچ در برابر مارتی گارنر قرار گرفته بود تریپل ایچ با اجرای سوپلکس آندرهوک و نیستوک باعث شد تا مارتی گارنر از ناحیه گردن دچار آسیب جدی شود و از تریپل ایچ شکایت کند. این شکایت مارتی گارنر باعث شد تا کار تریپل ایچ و مارتی گارنر به دادگاه بکشد و در آنجا و پس از مدتی طولانی این درگیری خاتمه پیدا کند. در این سال تریپل ایچ اولین کار گروهی خود را نیز تجربه کرد و در یکی از گروه های بزرگ آن زمان که "کلیگ" نام داشت وارد شد. این گروه متشکل از شاون مایکلز، کوین نش، اسکات هال و سن والتمن (اکس پک) بود که با ورود تریپل ایچ به این گروه، این گروه قدرت بیشتری پیدا کرد.
  • تشکیل گروه دی جنریشن اکس در سال 1997
در سال 1997 تریپل ایچ با شکست منکایند در فینال مسابقات کینگ آف د رینگ توانست عنوان کینگ آف د رینگ سال 1997 را به خود اختصاص دهد. پس از آن شاون مایکلز، چاینا و ریک رود تصمیم گرفتند تا با تریپل ایچ گروهی را با نام دی جنریشن اکس تشکیل دهند. این گروه با موفقیت ایجاد شد و همانند گروه های دیگر حرکات و نکات قابل توجه خودش را داشت. دی جنریشن اکس با شعار "ساک ایت" و حرکات مخصوص خودش فعالیت خود را در کمپانی دابلیو دابلیو اف آغاز کرد. در آن دوران تریپل ایچ تصمیم گرفت تا نام خود و نام گروه دی جنریشن اکس را به صورت مخفف تغییر دهد و در همین راستا نام خود را که هانتر هرست هلمزلی بود به تریپل ایچ (به معنای سه حرف ایچ که ابتدای نام های "هانتر هرست هلمزلی" می باشد) تغییر داد و نام گروه دی جنریشن اکس را به دی اکس تغییر داد. این گروه در آن زمان با د هارت فاندیشن درگیری های بسیاری را داشت که می توان گفت یکی از استوری لاین های زیبای گروه دی اکس با د هارت فاندیشن صورت گرفت. پس از این درگیری ها رهبر گروه دی اکس که شاون مایکلز بود دچار مصدومیت شد و مجبور شد مدتی را از رسلینگ دور باشد. شاون مایکلز تریپل ایچ را رهبر گروه دی اکس معرفی کرد و به جای خودش سن والتمن (اکس پک) را وارد این گروه کرد. پس از مصدومیت شاون مایکلز این گروه با د راک و استون کلد درگیر شدند. این درگیری ها هم به صورت تیمی و هم به صورت نفر به نفر بود. سپس تریپل ایچ تصمیم گرفت به دنبال مسابقات قهرمانی برود و در این راه با سوپر استار های بزرگی از جمله د راک، استون کلد، بیگ شو، شین کندی مک ماهون و وینس مک ماهون درگیر شد. درگیری تریپل ایچ با وینس کندی مک ماهون به جایی رسید که استفانی کندی مک ماهون (همسر حال حاضر تریپل ایچ) هم وارد این درگیری شد. تریپل ایچ خواستار ازدواج با استفانی کندی مک ماهون بود اما پدرش وینس کندی مک ماهون مخالف این امر بود. این درگیری ها در آرماگدون سال 1999 باعث شد تا تریپل ایچ با شکست وینس کندی مک ماهون کمی با استفانی کندی مک ماهون رابطه بهتری پیدا کند و سپس پس از هفده ماه تریپل ایچ به خواسته خود برسد و با استفانی کندی مک ماهون ازدواج کند.
  • دوران هلمزلی - مک ماهون در سال 2000 تا 2001
در ژانویه سال 2000 تریپل ایچ لقب خود را از هانتر هرست هلمزلی به "د گیم - The Game" تغییر داد و در همان ماه جیم راس لقب "د سربرال اساسین - The Cerebral Assassin" را به تریپل ایچ اختصاص داد. تریپل ایچ در تاریخ سوم ژانویه توانست در راء ایز وار با شکست قهرمان دابلیو دابلیو اف بیگ شو این قهرمانی را از آن خود کند و سومین قهرمانی خود را به دست آورد. پس از آن در پی پر ویو رویال رامبل سال 2000 تریپل ایچ و میک فولی در یک مسابقه استریت فایت بر سر عنوان قهرمانی دابلیو دابلیو اف به مصاف یکدیگر رفتند. تریپل ایچ توانست این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد اما میک فولی تسلیم نشد و دوباره در پی پر ویو نو وی اوت همان سال تریپل ایچ در یک مسابقه هل این ا سل میک فولی را شکست داد. این مسابقه یک قانون مهم داشت و آن این بود که اگر میک فولی در این مسابقه شکست می خورد می بایست از دنیای رسلینگ کناره گیری می کرد. تریپل ایچ با شکست میک فولی در این مسابقه توانست به کریر پانزده ساله میک فولی خاتمه دهد و برای اولین بار یک سوپر استار بزرگ را از دنیای رسلینگ خارج کند. سپس تریپل ایچ در رسلمنیا همان سال به مصاف د راک رفت و توانست در یک مسابقه قهرمانی که بر سر قهرمانی دابلیو دابلیو اف تریپل ایچ برگزار شد د راک را با پین فال شکست دهد. اما این پایان کار نبود زیرا د راک در پی پر ویو بکلش این قهرمانی را از تریپل ایچ گرفت. ماه ها بعد و پس از پایان ریوالری تریپل ایچ و د راک، تریپل ایچ با کریس جریکو درگیر شد که این درگیری ها در پی پر ویو فولی لودد و در یک مسابقه لست من استندینگ به اوج خود رسید. پس از آن تریپل ایچ با استون کلد، ریکیشی و آندرتیکر درگیر شد. این درگیری ها به این صورت بود که در ابتدا تریپل ایچ با استون کلد یک درگیری جدی پیدا کرد، سپس در رسلمنیا به مصاف آندرتیکر که رکورد دار رسلمنیا است رفت و پس از آن در اسمکداون پنجم ایپریل 2000 توانست با شکست کریس جریکو چهارمین قهرمانی خود را با عنوان قهرمانی اینترکانتیننتال به دست آورد. پس از آن تریپل ایچ و استون کلد با یکدیگر تیم شدند و به مصاف کین و آندرتیکر رفتند که در آن زمان قهرمانی تگ تیم را در دست داشتند. تریپل ایچ و استون کلد توانستند قهرمانی تگ تیم را از آن خود کنند و تریپل ایچ در حالی که قهرمانی اینترکانتیننتال را در دست داشت عنوان قهرمانی تگ تیم را نیز به همراه استون کلد از آن خود کرد. در بیست و یکم می سال 2001 تریپل ایچ و استون کلد در اپیزود راء به مصاف کریس جریکو و کریس بنوا رفتند تا از قهرمانی خود برابر این دو سوپر استار دفاع کنند. این مسابقه برای تریپل ایچ پایان خوبی نداشت زیرا تریپل ایچ در این مسابقه از ناحیه عضله چهار سر ران پای چپش دچار مصدومیت شد. با این حال تریپل ایچ با مصدومیتی که دچار آن شده بود مسابقه را به سختی ادامه داد و پس از پایان مسابقه تریپل ایچ به بیمارستان منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. جراح ارتوپدی دکتر جیمز آندرود تریپل ایچ را مورد عمل جراحی قرار داد و تریپل ایچ به مدت هشت ماه از مسابقات دور بود.
  • بازگشت به مسابقات در سال 2002
در تاریخ هفتم ژانویه سال 2002 تریپل ایچ در میدان مدیسن و در شوء راء به مسابقات بازگشت. بدون شک می توان گفت یکی از زیباترین و خاطره انگیز ترین ریترن های تریپل ایچ، ریترن هفتم ژانویه 2002 بود که با واکنش مثبت تماشاگران همراه بود. تریپل ایچ پس از بازگشتش توانست در رویال رامبل همان سال قهرمان شود و در رسلمنیا به مصاف کریس جریکو برود که عنوان های قهرمانی سنگین وزن جهان و قهرمانی اینترکانتیننتال را در دست داشت. تریپل ایچ توانست در یک مسابقه زیبا و فراموش نشدنی کریس جریکو را شکست دهد و قهرمان سنگین وزن جهان و قهرمان بین قاره ای شود. سپس تریپل ایچ به مصاف هالک هوگن، آندرتیکر و باز هم کریس جریکو رفت و درگیری هایی را با این افراد پشت سر گذاشت. در فاصله بین رویال رامبل تا رسلمنیا استفانی کندی مک ماهون یک حاملگی جعلی را هنگامی که تریپل ایچ بازگشت برای او بازگو کرد. اما هنگامی که تریپل ایچ از جعلی بودن این حاملگی آگاه شد از استفانی کندی مک ماهون جدا شد و در راء فردای رسلمنیا در یک مسابقه تریپل تریت که بین قهرمان سنگین وزن جهان و قهرمان اینترکانتیننتال تریپل ایچ، کریس جریکو و استفانی کندی مک ماهون برگزار شد تریپل ایچ توانست پیروز مسابقه شود و از استفانی کندی مک ماهون جدا شود. در این دوران بود که شاون مایکلز به مسابقات بازگشت و با کوین نش تصمیم گرفتند تریپل ایچ را به گروه خود بیاورند و دوباره همانند گذشته با یکدیگر کار کنند. تریپل ایچ به راء درفت شد و با شاون مایکلز و کوین نش وارد یک گروه شد. اما در تاریخ بیست و دوم جولای 2002 تریپل ایچ خیانت بزرگی به شاون مایکلز کرد و او را به طور شوکه کننده ای مورد ضربات خود قرار داد. در راء بیست و نهم جولای 2002 در پارکینگ آرنا دوباره تریپل ایچ شاون مایکلز را مورد حملات خود قرار داد، اما این بار به طور بسیار خشن این کار انجام داد. تریپل ایچ سر شاون مایکلز را به شیشه ماشین حاضر در پارکینگ آرنا کوبید و باعث شد شاون مایکلز بیهوش شود. این درگیری ها منجر به استوری لاین طولانی مدت تریپل ایچ و شاون مایکلز شد که اولین مسابقه رسمی این دو در این استوری لاین در پی پر ویو سامراسلم 2002 و در یک مسابقه استریت فایت صورت گرفت. اما قبل از دوم سپتامبر سال 2002 تنها یک قهرمان برای دو برند راء و اسمکداون به رسمیت شناخته می شد و اریک بیشاف تصمیم گرفت دو قهرمان را برای راء و اسمکداون به صورت جدا مشخص کند و به همین خاطر کمربند طلای بزرگ را که برای قهرمانی سنگین وزن ان دابلیو ای و دابلیو سی دابلیو استفاده می شد را با نام کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان به تریپل ایچ اعطا کرد و تریپل ایچ اولین قهرمان سنگین وزن جهان در کمپانی دابلیو دابلیو ای شد. پس از به دست آوردن این قهرمانی تریپل ایچ با کین مدتی درگیر بود که این درگیری در آن زمان بازتاب های بسیاری پیدا کرده بود. در اولین الیمنیشن چیمبر تاریخ کمپانی دابلیو دابلیو ای که در پی پر ویو سوروایوور سریز سال 2002 برگزار شد، تریپل ایچ عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را به شاون مایکلز واگذار کرد و شاون مایکلز دومین کسی بود که قهرمان سنگین وزن جهان می شد. در آرماگدون سال 2002 در یک مسابقه 3 استیج آف هل تریپل ایچ دوباره قهرمان سنگین وزن جهان شد و توانست قهرمان سنگین وزن جهان شاون مایکلز را در این مسابقه مغلوب خود کند.
  • تشکیل گروه اوولیشن
در سال 2003 تریپل ایچ و ریک فلایر تصمیم گرفتند گروهی را تشکیل دهند و در همین راستا باتیستا و رندی اورتون را که آن زمان یک سوپر استار آماتور بودند وارد گروهشان کردند. گروه اوولیشن در آن زمان بدون رقیب بود و هر کاری که می خواستند در رینگ انجام می دادند. پایان پی پر ویو آرماگدون در سال 2003 یکی از زیباترین لحظات گروه اوولیشن را رقم زد چرا که در پایان این پی پر ویو تریپل ایچ توانست عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را در یک مسابقه سه نفره از قهرمان سنگین وزن جهان بیل گلدبرگ و کین بگیرد و همراه با قهرمانان تگ تیم باتیستا و ریک فلایر و قهرمان اینترکانتیننتال رندی اورتون یکی از زیباترین لحظات گروه اوولیشن را رقم بزنند، چرا که هر چهار عضو این گروه دارنده یک کمربند قهرمانی بودند. اما این گروه دوام زیادی نیاورد تا اینکه در ماندی نایت راء فردای پی پر ویو سامراسلم سال 2004 تریپل ایچ به بهانه گرفتن کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان از رندی اورتون با او درگیر شد و اولین نفری که از این گروه جدا شد رندی اورتون بود. سپس در نیو یرز روولیشن سال 2005 تریپل ایچ در یک مسابقه الیمنیشن چیمبر توانست به کمک باتیستا قهرمانی سنگین وزن جهان را از آن خودش کند اما باتیستا با قهرمانی در رویال رامبل همان سال تریپل ایچ که قهرمان سنگین وزن جهان بود را در رسلمنیا چلنج کرد و دومین نفری که از این گروه خارج شد باتیستا بود. پس از درگیری های تریپل ایچ و باتیستا که آخرین مبارزه آن دو در پی پر ویو ونجنس و در یک مسابقه هل این ا سل صورت گرفت، تریپل ایچ به دلیل مصدومیت چهار ماه از مسابقات دور بود. در ماندی نایت راء سوم اکتبر 2005 تریپل ایچ پس از گذراندن دوران مصدومیت خود دوباره به مسابقات بازگشت و با ریک فلایر در برابر کریس مسترز و کارلیتو قرار گرفتند. این مسابقه آخرین لحظات گروه اوولیشن را رقم زد چرا که پس از پیروزی تریپل ایچ و ریک فلایر در این مسابقه، تریپل ایچ آخرین فرد باقی مانده از گروه اوولیشن را هم زد تا دیگر هیچ اثری از این گروه خیانتکار باقی نماند. درگیری های تریپل ایچ و ریک فلایر به دو پی پر ویو تبو تیوزدی و سوروایوور سریز کشیده شد. در پی پر ویو تبو تیوزدی ریک فلایر توانست در یک مسابقه استیل کیج که بر سر قهرمانی اینترکانتیننتال که در دستان ریک فلایر بود تریپل ایچ را شکست دهد. در پی پر ویو بعدی که سوروایوور سریز نام داشت تریپل ایچ توانست در یک مسابقه لست من استندینگ به طور فجیعی ریک فلایر را شکست دهد و ریوالری بین تریپل ایچ و ریک فلایر در این پی پر ویو خاتمه پیدا کرد.
  • تشکیل مجدد گروه دی اکس در سال 2006
در رسلمنیا 22 تریپل ایچ در یک مسابقه قهرمانی برابر قهرمان دابلیو دابلیو ای جان سینا قرار گرفت که این مسابقه به نفع جان سینا به پایان رسید. پس از آن در پی پر ویو بکلش دوباره تریپل ایچ به دنبال قهرمانی دابلیو دابلیو ای رفت و این بار در یک مسابقه تریپل تریت شانس خود را برای به دست آوردن این قهرمانی امتحان کرد. در این مسابقه قهرمان دابلیو دابلیو ای جان سینا، تریپل ایچ و اج به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با ریتین جان سینا به پایان رسید. اما پس از پایان این مسابقه تریپل ایچ با اسلیجهمر ضربات سنگینی و بر خلاف قانون به جان سینا و اج زد که این موضوع باعث شد تا تریپل ایچ از سوی وینس کندی مک ماهون مورد جریمه و پیامد های قانونی قرار بگیرد که در نهایت این موضوع باعث آغاز درگیری تریپل ایچ و وینس کندی مک ماهون شد. پس از آن وینس کندی مک ماهون به فعالیت علیه تریپل ایچ پرداخت و کارهای سختی را پیش پای تریپل ایچ قرار می داد. گروه اسپریت اسکواد یکی از کارهایی بود که وینس کندی مک ماهون برابر تریپل ایچ انجام داد. در ماندی نایت راء دوازدهم ژوئن 2006 هنگامی که گروه اسپریت اسکواد در حال زدن تریپل ایچ بودند شاون مایکلز به طور شوکه کننده ای وارد آرنا شد و به کمک تریپل ایچ آمد. این صحنه یکی از خاطره انگیز ترین لحظات گروه دی اکس بود و در این ماندی نایت راء شاهد تشکیل دوباره گروه دی اکس بودیم. پس از آن گروه دی اکس با اسپریت اسکواد،بیگ شو، شین کندی مک ماهون، وینس کندی مک ماهون و گروه ریتد آر سوپر استار درگیر شدند. مهم ترین این درگیری ها برابر ریتد آر سوپراستار بود که در پی پر ویو سایبر ساندی 2006 این دو گروه برابر یکدیگر قرار گرفتند. این مسابقه یکی از زیباترین مسابقات گروه دی اکس بود. در این مسابقه با توجه به اینکه استفاده از هر نوع وسیله ای برای گروه ریتد آر سوپراستار آزاد و برای گروه دی اکس ممنوع بود، تریپل ایچ و شاون مایکلز با استفاده از صندلی باعث شدند تا ریتد آر سوپراستار با قانون دی کیو پیروز مسابقه شوند. اما این پایان کار نبود چرا که پس از پایان مسابقه تریپل ایچ و شاون مایکلز به شدت رندی اورتون و اج را زدند. در این مسابقه تریپل ایچ پس از اجرای اسپاین باستر بر روی رندی اورتون از ناحیه عضله چهار سر ران پای راست خود دچار مصدومیت شد و مدت طولانی را از مسابقات دور بود.
  • رکورد شکستن قهرمانی دابلیو دابلیو ای
پس از مصدومیتی که تریپل ایچ در سایبر ساندی 2006 دچار آن شد، سر انجام در پی پر ویو سامراسلم 2007 تریپل ایچ به مسابقات بازگشت و در برابر بوکر تی قرار گرفت و توانست پیروز این مسابقه شود. در پی پر ویو نو مرسی همان سال تریپل ایچ یازدهمین قهرمانی خود را برابر قهرمان دابلیو دابلیو ای رندی اورتون به دست آورد. این قهرمانی کوتاهترین قهرمانی تریپل ایچ بود چرا که در همان شب تریپل ایچ این عنوان را به رندی اورتون واگذار کرد. در پی پر ویو نو وی اوت سال 2008 و در الیمنیشن چیمبر برند راء تریپل ایچ با پین فال جف هاردی توانست جواز حضور در مسابقه قهرمانی دابلیو دابلیو ای را در رسلمنیا 24 به دست آورد. در رسلمنیا 24 تریپل ایچ، جان سینا و قهرمان دابلیو دابلیو ای رندی اورتون در یک مسابقه قهرمانی دابلیو دابلیو ای که به صورت تریپل تریت برگزار شد به مصاف یکدیگر رفتند که رندی اورتون توانست در این مسابقه از قهرمانی خودش در برابر تریپل ایچ و جان سینا دفاع کند. در پی پر ویو بکلش همان سال در یک مسابقه فیتال فور وی که بر سر قهرمانی دابلیو دابلیو ای بین قهرمان دابلیو دابلیو ای رندی اورتون، تریپل ایچ، جان سینا و جی بی ال صورت گرفت تریپل ایچ توانست دوازدهمین قهرمانی جهان خود را به دست آورد که این قهرمانی 9 ماه به طول انجامید و در پی پر ویو سوروایوور سریز همان سال تریپل ایچ این عنوان را به اج واگذار کرد.
  • تشکیل مجدد گروه دی اکس در سال 2009 و خداحافظی گروه دی اکس در سال 2010
در شانزدهم فبریه سال 2009 تریپل ایچ شاهد یکی از تلخ ترین لحظات زندگیش بود. صحنه ای که در آن رندی اورتون به همسر تریپل ایچ استفانی کندی مک ماهون آر کی او زد. این آر کی او رندی اورتون آغاز درگیری های تریپل ایچ و رندی اورتون شد تا جایی که قرار شد در رسلمنیا 25 قهرمان دابلیو دابلیو ای تریپل ایچ در برابر رندی اورتون قرار بگیرد. این مسابقه که از زیبایی بالایی برخوردار بود به نفع تریپل ایچ به اتمام رسید. پس از آن در پی پر ویو بکلش همان سال و در یک مسابقه تگ تیم که بین تیم تریپل ایچ، باتیستا و شین کندی مک ماهون در برابر تیم رندی اورتون، تد دیبیآسی و کودی رودس برگزار شد تریپل ایچ به دلیل اشتباه بزرگ باتیستا از رندی اورتون پانت کیک دریافت کرد و از ناحیه گردن دچار مصدومیت شدیدی شد و مدت شش هفته از مسابقات دور بود. در پی پر ویو د بش و پس از بازگشت تریپل ایچ، تریپل ایچ دوباره سراغ رندی اورتون و قهرمانی دابلیو دابلیو ای رفت. این مسابقه به صورت 3 استیج آف هل برگزار شد که رندی اورتون به کمک کودی رودس و تد دیبیآسی توانست پیروز مسابقه شود و ریتین کند. در پی پر ویو بعدی نایت آف چمپیونز تریپل ایچ، جان سینا و قهرمان دابلیو دابلیو ای رندی اورتون همانند رسلمنیا 24 در یک مسابقه قهرمانی دابلیو دابلیو ای که به صورت تریپل تریت برگزار شد برابر یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه هم رندی اورتون با کمک کودی رودس و تد دیبیآسی توانست با پیروزی پشت سر بگذارد. در ماندی نایت راء دهم آگست 2010 تریپل ایچ به کافه تریایی در تگزاس رفت که شاون مایکلز در آن مشغول کار بود. تریپل ایچ شاون مایکلز را متقاعد کرد تا دوباره گروه دی اکس را تشکیل دهند و شاون مایکلز این پیشنهاد را قبول کرد. پس از بازگشت دی اکس تریپل ایچ و شاون مایکلز با د لگسی (کودی رودس و تد دیبیآسی) در گیر شدند و در اولین مسابقه دی اکس پس از بازگشتشان در پی پر وی سامراسلم تریپل ایچ و شاون مایکلز توانستند لگسی را شکست دهند. در پی پر ویو بعد که بریکینگ پوینت نام داشت دی اکس در یک مسابقه سابمیشن کانت انی وی برابر لگسی با بد شانسی شکست خوردند. اما این پایان کار نبود، چرا که پی پر ویو هل این ا سل میزبان برگزاری یک مسابقه هل این ا سل بین دی اکس و لگسی شد که این مسابقه با پیروزی قاطع دی اکس به پایان رسید. در پی پر ویو سوروایوور سریز همان سال تریپل ایچ و شاون مایکلز در یک مسابقه تریپل تریت همراه با قهرمان دابلیو دابلیو ای جان سینا در برابر یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه از هیجان بالایی برخوردار و در نهایت جان سینا توانست در عین ناباوری از قهرمانی خود در این مسابقه دفاع کند و پیروز مسابقه شود. در پی پر ویو تی ال سی تریپل ایچ و شاون مایکلز توانستند برای اولین بار قهرمان یونیفاید دابلیو دابلیو ای تگ تیم شوند و بیگ شو و کریس جریکو را در یک مسابقه تی ال سی شکست دهند. در هشتم فوریه سال 2010 تریپل ایچ و شاون مایکلز قهرمانی یونیفاید تگ تیم خود را به گروه شو میز (بیگ شو و د میز) واگذار کردند و از آن تاریخ به بعد شاون مایکلز به فکر نبرد با آندرتیکر در رسلمنیا 26 افتاد. این فکر شاون مایکلز به حقیقت پیوست و در رسلمنیا 26 شاون مایکلز در یک مسابقه استریک در برابر کریر مقابل رکورد دارد رسلمنیا آندرتیکر قرار گرفت و شکست خورد. پس از آن مسابقه شاون مایکلز مجبور به خداحافظی شد و گروه دی اکس برای همیشه به خاطرات سپرده شد. در رسلمنیا همان سال تریپل ایچ در برابر شیمس قرار گرفت و توانست این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد. در راء فردای رسلمنیا 26 هنگامی که تریپل ایچ در حال صحبت در مورد خداحافظی شاون مایکلز بود شیمس از پشت سر به تریپل ایچ حمله کرد و او را مورد ضربه با پایپ قرار داد. این کار شیمس باعث شد تا در پی پر ویو اکستریم رولز تریپل ایچ و شیمس در یک مسابقه استریت فایت برابر یکدیگر قرار بگیرند که این مسابقه با مصدومیت تریپل ایچ از ناحیه گردن به وسیله شیمس به پایان رسید و تریپل ایچ نزدیک به 10 ماه از مسابقات دور بود. در بیست و یکم فوریه 2011 شاهد بازگشت همزمان تریپل ایچ و آندرتیکر بودیم که این بازگشت مسابقه تریپل ایچ و آندرتیکر را در رسلمنیا 27 رقم زد. تریپل ایچ برای دومین بار در رسلمنیا برابر آندرتیکر قرار گرفت که با بد شانسی تمام این مسابقه را به آندرتیکر واگذار کرد.
  • ریاست در کمپانی دابلیو دابلیو ای
در ماندی نایت راء هجدهم جولای 2011 تریپل ایچ وارد رینگ شد و در حالی که وینس کندی مک ماهون رئیس کمپانی دابلیو دابلیو ای داخل رینگ ایستاده بود به او گفت از طرف مدیران ارشد کمپانی دابلیو دابلیو ای از الآن به بعد من رئیس کمپانی دابلیو دابلیو ای می باشم. پس از ریاست تریپل ایچ در کمپانی دابلیو دابلیو ای تریپل ایچ وارد استوری لاین سی ام پانک و جان سینا شد و در سامراسلم امسال داوری مسابقه قهرمانی آندیسپیوتد دابلیو دابلیو ای چمپیون را که بین قهرمان دابلیو دابلیو ای جان سینا در برابر قهرمان دابلیو دابلیو ای سی ام پانک برگزار شد بر عهده گرفت. پس از این مسابقه سی ام پانک با ریاست تریپل ایچ در کمپانی دابلیو دابلیو ای به مخالفت پرداخت و این امر باعث شد در پی پر ویو نایت آف چمپیونز امسال تریپل ایچ و سی ام پانک به مصاف یکدیگر بروند. این مسابقه به صورت نو هولدز بارد برگزار شد و اگر تریپل ایچ در این مسابقه شکست می خورد می بایست از سمت ریاست کمپانی دابلیو دابلیو ای استعفا می داد که اینگونه نشد و تریپل ایچ توانست سی ام پانک را شکست دهد. سپس اعتراضات بر علیه مدیریت تریپل ایچ در کمپانی دابلیو دابلیو ای زیاد شد که یکی از این دلایل مین ایونت پی پر ویو هل این ا سل بود که در آن د میز و آرتروث با دخالتی که در مین ایونت پی پر ویو داشتند باعث بر هم زدن نظم آرنا شدند. پس از پی پر ویو هل این ا سل تریپل ایچ به دلیل اعتراضات گسترده سوپراستار ها، دیواز و دیگر مسئولان کمپانی دابلیو دابلیو ای با رای مدیران ارشد کمپانی دابلیو دابلیو ای از ریاست کمپانی دابلیو دابلیو ای بر کنار شد و جان لاورنیتس جایگزین موقت تریپل ایچ شد. تریپل ایچ پس از برکناری از ریاست کمپانی دابلیو دابلیو ای با سی ام پانک دست همکاری داد و در پی پر ویو ونجنس سی ام پانک و تریپل ایچ در برابر د میز و آرتروث قرار گرفتند که این مسابقه با دخالت کوین نش به نفع د میز و آرتروث به پایان رسید. در راء بیست و چهارم اکتبر امسال کوین نش تریپل ایچ را با اسلیجهمر از ناحیه مهره گردن دچار مصدومیت سختی کرد و تریپل ایچ در حال حاضر مصدوم است و به مدت شش هفته نمی تواند در رینگ حاضر شود.
  • نقش تریپل ایچ در پشت صحنه کمپانی دابلیو دابلیو ای
در سال 2010 تریپل ایچ به عنوان مشاور ارشد اجرایی کمپانی دابلیو دابلیو ای انتخاب شد و دفتری در استمفورد، کانتیکات به تریپل ایچ داده شد. تریپل ایچ در این دفتر استعداد های درخشان رسلینگ را از سر تا سر جهان استخدام می کند تا آینده کمپانی دابلیو دابلیو ای را به خوبی و درخشان رقم بزند.
  • زندگی شخصی تریپل ایچ
در بیست و پنجم اکتبر سال 2003 تریپل ایچ و استفانی کندی مک ماهون با یکدیگر ازدواج کردند. تریپل ایچ قبل از ازدواجش با استفانی کندی مک ماهون با چاینا یک رابطه طولانی مدت داشته است. تریپل ایچ در حال حاضر دارای سه فرزند دختر است. اولین فرزند تریپل ایچ که آرورا رز لوسکه نام دارد در تاریخ بیست و چهارم جولای 2006 به دنیا آمد. دومین فرزند تریپل ایچ در تاریخ بیست هشتم جولای 2008 به دنیا آمد که کلر مورفی لوسکه نام دارد و سومین فرزند تریپل ایچ که واوقن اولین لوسکه نام دارد در تاریخ بیست و چهارم آگست 2010 به دنیا آمده است. تریپل ایچ تنها یک خواهر با نام لین دارد. در سال 2004 تریپل ایچ کتابی را با عنوان "د گیم - The Game" منتشر کرد که این کتاب شامل زندگی نامه، خاطرات و اطلاعات بدنسازی تریپل ایچ است.
  • اطلاعات آثار سینمایی تریپل ایچ
  1. سال 1998 بازی در مجموعه تلویزیونی Pacific blue
  2. سال 1998 بازی در فیلم The drew carey show
  3. سال 2001 بازی در فیلم MADtv
  4. سال 2004 بازی در فیلم Blade: trinity
  5. سال 2005 بازی در فیلم The bernie mac show
  6. سال 2011 بازی در فیلم The chaperone
  7. سال 2011 بازی در فیلم Inside out
  • انترنس موزیک های تریپل ایچ در تاریخ کمپانی دابلیو دابلیو اف/ ای
  1. Blue blood by Jim johnston - April.28.1995 , December.15.1996
  2. Symphony No. 9 (Fourth movement) by Ludvig van beethoven - December.15.1996 , November.10.1997
  3. Break it down by The DX band - November.17.1997 , April.5.1999
  4. Corporate player by Jim johnston - April.25.1999 , May.10.999
  5. Higher brain pattern by Jim hohnston - May.16.1999 , June.21.1999
  6. My time by The DX band - June.27.1999 , December.10.2000
  7. The game by Motorhead - January.8.2001 , Present
  8. The game by Drowning pool - used for advertising promos; March 2002, March 2011
  9. King of kings by Motorhead - used for promos and as prelude to "The game"; April.2.2006 , Present
  10. For whom the bell tolls by metallica - Wrestlemania XXVII prelude to The game
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین کشتی گیر تاریخ کدام است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 918
  • بازدید سال : 11,479
  • بازدید کلی : 67,050