loading...
دنیای کشتی کج
حسن براتی بازدید : 461 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)


کن آندرسون که در کمپانی دبلــیو دبلــیو ای با نام مستـــــــر کندی و در کمپانی تـی ان ای با نام مستــــر آندرسون فعالیت داشت و دارد به عنوان یک کشتی گیر جوان پیشرفت بسیار قابل توجه ای داشته است . کن آندرسون در ششم مارچ سال 1976 در ایالت مینسوتا به دنیا آمد . نام پدر او نیز جیمز آلن هلمز آندرسون می باشد . طبق گفته های پدر او کن در دوران کودکی دارای اضافه وزن زیادی بوده است و در سنین نوجوانی اندام او به حالت طبیعی بازگشته است .


مستــر کندی در واشنگتون دوران دبیرستانش را پشت سر گذاشت . وی در گرین پلانج ویسکانسین به مسابقات شنا و فوتبال آمریکایی پرداخت و در این دو ضمینه پیشرفت های خوبی داشت . کن در دوران دبیرستان گذارشگری بسکتبال مدرسه را به عهده می گرفت . شاید برای خیلی ها جالب باشد که او چرا نام خودش را دوبار تکرار می کند "" مستـــــر کندی .... کندی "" دلیل این رویداد به دوران دبیرستان وی باز می گردد که کن برای این که نام بازیکنان بسکتبال بهتر ادا بشود و هم این که برای خودش سبک گذارشگری خاصی داشته باشد نام آن ها را دوبار ادا می کرد . البته قبل از این که کن به کشتی گیر حرفه ای تبدیل بشود چندین بار بادیگارد چند شخص مهم نیز بوده است .


اولین حضور کن آندرسون به قصد کشتی در رینگ مربوط هست به سال 1999 که نشان داد که تمریناتی که اریک همرز و مایک کراس به او داده اند واقعا موثر بوده است . کن از سال 2001 تا سال 2005 در لیگ های مختلف تمرین داشت و به موفقیت های زیادی دست یافت تا این که در اواخر سال 2005 توسط کمپانی دبلــیو دبلــیو ای دعوت به کار شد . وی در اون سال بیشتر در شو های مانند هیت کار می کرد و حضور چندانی در شو اسمکــداون و یا راء نداشت .


کن در اولین شو زنده ای که وارد شد با نام مستر آندرسون خودش را معرفی کرد اما هفته بعد آن را با مستــر کندی تغییر داد . این اسم نام وسط وینس " کندی " مکمن هم می باشد . کن در ابتدای کار نشان داد که کشتی حرفه ای در خون او هست و بسیار میتواند در این ضمینه حرفه ای کار کند . مســتر کندی در اولین حضور خودش در پی پی وی رسمی دبلــیو دبلــِو ای هــ اردکــ ور هالی را به صورت سختی شکست داد که او از ناحیه کمر آسیبی جدی دید . همچنین ادی گررو آخرین مسابقه اش را با مستــر کندی برگذار کرد .


می توان گفت جدی ترین استوری لاین کن کندی با آندرتیکر بود که باعث شد او به مقام بالاتری در کمپانی دبلــِو دبلــِو ای برسد . از موفقیت های آندرسون می توان به این اشاره کرد که تقریبا از سال 2005 تا 2007 هر کسی که عنوان ورلد هویوت چمپین را بدست می آورد حداقل یک بار از مســــتر کندی شکست می خورد . بعد از این اتفاق ها کندی به طور ناگهانی مصدوم شد که باعث شد او حداقل شش ماه از میادین رسمی دور باشد .


کن در دبلــیو دبلــیو ای بیشتر کریرش را در اسمکــداون گذارند . او همچنین یک بار توانست عنوان یونایتد استیتس چمپین را با پیروزی بر فینلی و بابی لشلی در یک تریپل تریت مچ بدست بیاورد . مســتر کندی همچنان به کسب افتخار در دبلـــیو دبلــیو ای ادامه داد و با پیروزی در مسابقه مانی این د بانک رستلمنیا 23 یک قدم به ورلد تایتل شات نزدیک تر شد اما کمی بعد از این رویداد به دلیل مصدومیت در یک مسابقه کیفش را به ادج واگذار کرد و تقریبا برای هفت ماه از میادین دور بود .


در اواخر سال 2007 مستر کندی به راء درفت شد و درگیری هایی با امثال جف هاردی و شاون مایکلز داشت . او در راء هم درخشش خوبی داشت و ضمن حضور در مانی این د بانک رستلمنیا 24 در یک فیلم اکشن سینمایی هم بازی کرد . او همچنین با جنرال منیجر سابق راء یعنی ویلیام ریگل بازی کرد که باعث شد ریگل از کارش کناره گیری کند . در سال 2008 کندی دوباره به اسمکــداون درفت شد اما سریعا در یک مسابقه با شلتون بنجامین از ناحیه شانه مصدوم شد و نزدیک یک سال از میادین دور بود .


کن در سال 2009 در یک مسابقه تگ تیم مچ ده نفره به راء برگشت . او نمایش خوبی از خودش به جا گذاشت اما با بی توجهی به مصدومیت رندی اورتون به او اینورتد سوپلکس زد که باعث شد رندی اورتون مصدومیتش شدید تر شود .به همین دلیل درگیری بین کن آندرسون و رندی اورتون بالا گرفت تا این که چهار روز بعد از ورودش به راء از کمپانی دبلــیو دبلــیو ای اخراج شد .


کندی بعد از نود روز به کمپانی تـی ان ای پیوست و در آنجا با نام مستــر آندرسون مشغول به فعالیت شد . کن همچنان در تی ان ای فعالیت دارد و بسیار هم موفق
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین کشتی گیر تاریخ کدام است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 909
  • بازدید سال : 11,470
  • بازدید کلی : 67,041